Επιστροφές

Επιστροφές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε την επιστροφή μέρους ή του συνόλου της παραγγελίας σας, αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 7 ημέρες από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας.
Για να προχωρήσουμε στην διαδικασία της αλλαγής θα παρακαλούσαμε να έρθετε πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας.

  • Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
  • Μπορεί να γίνει αλλαγή με οποιοδήποτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αγορά του προϊόντος.
  • Εφόσον επικοινωνήσουμε και έχει συμφωνηθεί η αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν, αποστέλλεται το προϊόν που δεν θέλετε πίσω με χρέωση παραλήπτη και μόλις το παραλάβουμε και δούμε ότι το προϊόν είναι στη σωστή κατάσταση, αποστέλλουμε το νέο προϊόν που έχετε επιλέξει (με την εταιρεία ACS courier)
  • Ή αλλαγή των προϊόντων έχει έξοδα 5 € που επιβαρύνουν τον πελάτη ( αφορά τα μεταφορικά έξοδα της αλλαγής + το ποσό της πιθανής διαφοράς στην τιμή μεταξύ των προϊόντων που θα γίνει η αλλαγή.)
  •  Επιστροφές σε σκουλαρίκια δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν (π.χ. φθορά κατά τη μεταφορά), επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 9600052 ή μέσω email info@marigold.gr αμέσως μόλις παραλάβετε το δέμα και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασης του χωρίς καμία επιβάρυνση από εσάς.

Επιστροφή Χρημάτων

Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 7 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας. Για να προχωρήσουμε στην διαδικασία της επιστροφής, θα παρακαλούσαμε να έρθετε πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας.

  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
  • Εφόσον επικοινωνήσουμε και έχουμε ενημερωθεί για την επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε το δέμα να σταλεί πίσω σε εμάς με την εταιρεία ACS courier ή BoxNow, με τις οποίες συνεργαζόμαστε, και με χρέωση παραλήπτη. (Σε περίπτωση που επιθυμείτε να στείλετε το δέμα με διαφορετική εταιρεία, αναλαμβάνετε εξολοκλήρου τα έξοδα αποστολής, διαφορετικά δεν θα παραλάβουμε το δέμα σας και θα επιστραφεί σε σας).
  • Στο δέμα μαζί με το προϊόν θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται η συσκευασία και η απόδειξη αγοράς καθώς αποτελούν μέρος του προϊόντος.
  • Θα χρειαστεί να μας δώσετε το IBAN ή τον τραπεζικό λογαριασμό, το όνομα δικαιούχου και την τράπεζα του λογαριασμού που θα θέλατε να κάνουμε την επιστροφή των χρημάτων. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει πληρωθεί με κάρτα η επιστροφή γίνεται μέσω πίστωσης στην κάρτα σας και δεν χρειάζεται να μας δώσετε ΙΒΑΝ.
  • Από το ποσό της κατάθεσης θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής.

Η επιστροφή των χρημάτων αφορά μόνο την αξία των προϊόντων και το ποσό θα κατατεθεί εντός δέκα εργάσιμων ημερών, από την παραλαβή του δέματος της επιστροφής, στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει.

Επιστροφές σε σκουλαρίκια δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής.